مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-15اقتصادي

برخی بخشنامه های بانک مرکزی ترمز صادرات را کشیده است


رییس اتاق بازرگانی استان البرز با گلایه از صدور بخش نامه های  متعدد خلق الساعه دولتی سد راه صادرکنندگان گفت: صادرات اسیر تصمیمات خلق الساعه و غیر کارشناسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، پرهام رضایی روز چهارشنبه 24 آذر در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان البرز که با حضور استاندار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد و نگاه ویژه استاندار البرز نسبت به مسائل بخش خصوصی و توسعه صادرات استان موجب دلگرمی فعالان این عرصه است، چرا که این استان ظرفیت های ویژه صادراتی دارد و استفاده از این پتانسیل ها به حمایت و پشتیبانی مسئولان استانی نیاز دارد.

وی افزود: رسالت مهم اتاق بازرگانی بهبود فضای کسب و کار بر اساس سیاست گذاری قوانین و مقررات ملی، ارزیابی و نظارت، ارائه آموزش ها و خدمات لازم به اعضاء، توسعه تجارت بین المللی و تسهیل مراودات خارجی است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز بیان کرد: حضور در جلسات دولتی اعم از نشست های مرتبط به اقتصاد، تولید، صنعت و کشاورزی به نمایندگی از بخش خصوصی، حمایت از سرمایه گذاری ها در پروژه های داخلی کشور و کمک به پیاده سازی اقتصاد مقاومتی از دیگر رسالت های اتاق بازرگانی است، لیست برنامه های اتاق بازرگانی البرز در سال 1400 نیز در روزهای نخست سال جاری طی جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی بخشنامه های بانک مرکزی ترمز صادرات را کشیده است

برخی بخشنامه های بانک مرکزی ترمز صادرات را کشیده است