مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-15سياسي

بسته ای برای سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری در حال تدوین است


بسته ای برای سفر ریاست جمهوری به استان در حال تدوین است تا از این فرصت به نفع مردم استفاده کنیم، نزدیک به 800 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بسته ای برای سفر ریاست جمهوری به استان در حال تدوین است تا از این فرصت به نفع مردم استفاده کنیم، نزدیک به 800 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد، درصدد هستیم با برنامه ریزی، برای پروژه های دارای اولویت در استان در این سفر اعتبار لازم را اخذ کنیم.

غلامعلی حیدری 24 آذرماه در جلسه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حل مشکلات مردم باید در اولویت مسئولان باید قرار بگیرد، اظهار کرد: پیوند مردم و حاکمیت راهبردی ترین مسئله است که باید مدنظر تمامی مسئولان و دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تعداد کثیری از مردم با انقلاب اسلامی پیوند عمیقی دارند و مسائل و مشکلات مانع سست شدن این پیوند نمی شود، اما نباید اجازه دهیم که هیچ گونه خدشه ای به این پیوند وارد شود، نیاز است تاب آوری جامعه افرایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه هر طرح و اقدامی نیازمند پیوست فرهنگی است، تصریح کرد: آغاز به کار دولت جدید بارقه ای از امید را در بین مردم ایجاد کرد، نباید اجازه دهیم که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته ای برای سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری در حال تدوین است

بسته ای برای سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری در حال تدوین است