مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-15سياسي

سومین کنگره شعر خاتم سلیمانی در شیراز برگزار می شود


دبیر اجرایی کنگره بین المللی خاتم سلیمانی از برگزاری سومین کنگره بین المللی شعر خاتم سلیمانی همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی خبر داد.

- ، خلیل شفیعی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: کنگره شعر خاتم سلیمانی همزمان با شهادت شهید سلیمانی طرح آن ارائه شد و با همکاری دستگاه های مختلف فرهنگی استان این کنگره و انجمن ادبی نسبت به ارائه برنامه های فرهنگی اقدام می کنند.

وی افزود: اولین برنامه این کنگره 10 روز بعد از شهادت شهید سلیمانی با حضور 480 شاعر برگزار شد و اولین کتاب خاتم سلیمانی نیز طی همین بازه زمانی جمع آوری و منتشر شد این در حالی است که در سال دوم نیز کتاب این کنگره منتشر شد.

شفیعی تاکید کرد: در سال سوم نیز سعی شده کنگره خاتم سلیمانی دارای ویژگی منحصر به فردی بوده و مقرر شده تا افتتاحیه این کنگره پنجم دی ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول دبیر علمی این کنگره غلامرضا کافی است و اعضای هیأت علمی این کنگره نیز شامل علیرضا غزوه، ساجده تقی زاده، محمد مرادی و امیر ارسلان اشرافی است.

او در خصوص این کنگره نیز تصریح کرد: این کنگره همزمان با روز شهادت شهید سلیمانی در روز سیزدهم دی ماه آیین پایانی این جشنواره را در سه فراز و سه مکان مختلف برگزار خواهد کرد که فراز اول آیین پایانی این کنگره در کیش و فراز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کنگره شعر خاتم سلیمانی در شیراز برگزار می شود

سومین کنگره شعر خاتم سلیمانی در شیراز برگزار می شود