مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-15پزشكي

کرونا همچنان مخاطره ای جدی محسوب می شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نباید کاهش آمارهای کرونایی و عبور از موج ششم کرونا، موجب غفلت جامعه از رعایت پروتکل های بهداشتی شود.

- سید وحید حسینی چهارشنبه 24 آذر در چهارصد و شصتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه با بیان اینکه کرونا همچنان در جامعه قربانی می گیرد، گفت: برخی شواهد در جامعه نشان دهنده کاهش توجه و حساسیت اعضای جامعه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و ضرورت پرهیز از اجتماعات است.

او افزود: با گذشت حدود دو سال از این اپیدمی، همچنان تا پایان کرونا فاصله داریم و ورود سویه های جدید بیماری نیز این نگرانی را افزایش داده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تمام مناطق دنیا و کشور ما اکنون در معرض خطر ورود سویه جدید اومیکرون هستند؛ جدیت تمام افراد جامعه و به ویژه گروه های آسیب پذیر در برابر این بیماری با رعایت پروتکل های بهداشتی و دریافت واکسن را ضروری خواند.

حسینی اظهار کرد: بحران کرونا و نحوه شیوع آن در سطح دنیا نشان داد که تمام اعضای جامعه به یکدیگر پیوسته هستند؛ اکنون نیز لازم است تمام اعضای جامعه برای ایمنی در برابر این بیماری سهیم شوند که بخش مهمی از این امر به کمک واکسیناسیون محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا همچنان مخاطره ای جدی محسوب می شود

کرونا همچنان مخاطره ای جدی محسوب می شود