مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-15اقتصادي

خسارت 15000 میلیاردی زعفران کاران/ وزیر صمت به مجلس می رود


وزیر صمت برای پاسخ به پرسشی درباره اقدامات شورای ملی زعفران و زیان میلیاردی کشاورزان به مجلس می رود.

- ، به دنبال اقدامات مخرب برخی دستگاه ها و در بازار زعفران و عملکرد وزارت صمت، محسن زنگنه، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس سوالی را مبنی بر اینکه سیاست وزارت صمت در زمینه اقدامات مخرب شورای ملی زعفران و وارد کردن ضرر 15000 میلیاردی به کشاورزان را مطرح کرده که وزیر صمت باید در مدت معین به آن جواب دهد.

در برگه سوال زنگنه خطاب به سیدرضا فاطمی امین آمده است: نظر به اهداف تأسیس شورای ملی زعفران و اتحادیه صادر کنندگان زعفران (عضو شورا)، متأسفانه این شورا و برخی نهادهای حقوقی زیرمجموعه اتاق بازرگانی با سو استفاده از جایگاه حقوقی در جهت تضعیف قیمت زعفران در داخل حرکت کرده موجبات ضرر و زیان یکصد و سی هزار کشاورز زعفران کار را فراهم کرده و سودهای هزار میلیاردی به جیب زده اند.

از شما به عنوان وزیر صمت تقاضا داریم به سوالات زیر پاسخ بدهید: 1- شورای ملی زعفران چه اقدام مؤثری طی سالهای گذشته در زمینه حمایت از کشاورزان انجام داده است.

2- نقش اتحادیه صادر کنندگان در تضعیف قیمت زعفران و ضرر کشاورزان و تضعیف محصول ایران در بازارهای جهانی چه بوده و سوابق مدیران ثابت این اتحادیه چیست؟ 3- چرا وزارت صمت در برابر اقدامات این شورا و اعضای آن در نشر اخبار س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 15000 میلیاردی زعفران کاران/ وزیر صمت به مجلس می رود

خسارت 15000 میلیاردی زعفران کاران/ وزیر صمت به مجلس می رود