مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-15سياسي

بهره مندی از ظرفیت نخبگان برای کاهش ترافیک در رشت


عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه رشت پرتراکم ترین شهر کشور است، گفت: مشکلات ترافیکی رشت باید مدیریت شود و برای رفع این دغدغه باید از ظرفیت نخبگان و کارشناسان استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مسعود عباس نژاد ظهر امروز در نشست خبری با رسانه ها در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین دغدغه های مدیریت شهری، موضوع حمل و نقل و ترافیک است، اظهار کرد: همایش ملی حمل و نقل و ترافیک شهری یکی از برنامه های شورای شهر رشت در راستای کاهش ترافیک شهری است که چندی پیش فراخوان آن داده شده است.

وی با بیان اینکه با برگزاری این فراخوان سعی کردیم از نظرات نخبگان، پژوهشگران، مهندسین و همه افرادی که می توانند در کنترل و کاهش دغدغه های ترافیک راهکار و حرفی برای گفتن داشته باشند استفاده کنیم، گفت: تاکنون 63 مورد مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از این تعداد 51 مورد پذیرفته شده و تعدادی از مقالات برگزیده نیز در روز برگزاری همایش در روز پنج شنبه 25 آذر در سالن اجتماعات نیروی انتظامی گیلان واقع در میدان انتظام ارائه می شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه برگزاری این همایش یک ماه پس از آغاز به کار شورای ششم رشت در دستور کار قرار گرفت، افزود: حتی اگر یک مورد در این همایش بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از ظرفیت نخبگان برای کاهش ترافیک در رشت

بهره مندی از ظرفیت نخبگان برای کاهش ترافیک در رشت