مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-15سياسي

تهیه نظام نامه پسماند در مازندران


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از تهیه نظام نامه پسماند در این استان خبر داد.

- مهدی رازجویان در نشست با خبرنگاران که روز چهارشنبه در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه در استان تنوع گردشگری در استان پر رنگ است اظهار کرد: اماکن مذهبی، دهکده های سلامت، اکوتوریست و جاذبه های دیگر استقبال گردشگران را از استان افزایش داده است.

وی با بیان اینکه نهضت پاکسازی زباله یک حرکت انقلابی بود و داشتن محیط پاک و زباله شرط جذب گردشگر به شمار می رود، افزود: مازندران در حال ارائه خدمات ملی با اعتبارات استانی است و توزیع اعتبارات استان با شاخص استانی صورت می گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: جاده های استان همواره با ترافیک مسافران روبرو بوده و انباشت زباله در حاشیه جاذبه و راه ها از جمله چالش هایی بوده که استان با آن درگیر است.

رازجویان با تاکید بر فرهنگ سازی برای تولید زباله کمتر و تفکیک آن، تصریح کرد: باید حاشیه راه ها و جاده ها با همراهی مردم و طبیعت دوستان از زباله پاکسازی شود.

وی به تدوین نظامنانه ای برای پاکسازی زباله اشاره کرد و گفت: برای جمع آوری زباله باید اقدام هماهنگ و جامع داشته و جمع آوری پسماند و زباله در مناطق ساحلی و جنگلی را امری الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه نظام نامه پسماند در مازندران

تهیه نظام نامه پسماند در مازندران