مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-15سياسي

ماجرای جریمه 340 میلیاردی شهرداری قدس/ اخذ سند ثبتی در حریم راه آهن


رییس شورای شهرقدس با اشاره به محکومیت 340 میلیارد ریالی شهرداری در جریان یک پرونده قضایی مربوط به دوره قبلی مدیریت شهری، گفت: در این موضوع فرد شاکی برای زمینی در حریم راه آهن که شهرداری در آن اقدام به درختکاری کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، چند روزی است که خبری مبنی بر محکومیت 34 میلیارد تومانی شهرداری قدس در جریان یک پرونده قضایی در فضلی مجازی شهرستان قدس منتشر شده و واکنش های مختلفی را در پی داشته است.

حسینعلی مقدم رییس شورای اسلامی شهرقدس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس با اشاره به این موضوع گفت: شخصی در حوزه پلاک 25 اوقافی شهرقدس و در زمینی در حریم خط راه آهن که شهرداری قدس سالیان پیش در آن نقطه اقدام به درختکاری و ایجاد فضای سبز کرده بود، اقدام به اخذ سند ثبتی کرده بود.

وی افزود: پس از آن نیز فرد از شهرداری قدس شکایت قضایی کرد که پس از انجام کارشناسی زمین، فرآیند 2 ساله این پرونده و صدور اجراییه شهرداری قدس به پرداخت 340 میلیارد ریال محکوم شد.

رییس شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به برداشت این پول از حساب شهرداری قدس، بیان کرد: در این خصوص همچنین جلسه ای با حضور ریاست دادگستری شهرستان و مسؤولان امر برگزار شد و اینکه به چه طریقی این فرد در حریم راه آهن اقدام به اخذ ثبتی کرده است، خود جای پیگیری حقوقی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جریمه 340 میلیاردی شهرداری قدس/ اخذ سند ثبتی در حریم راه آهن

ماجرای جریمه 340 میلیاردی شهرداری قدس/ اخذ سند ثبتی در حریم راه آهن