مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-15سياسي

برگزاری نخستین همایش ملی پژوهشی «حمل و نقل» در رشت/ 63 مقاله ارسال شد


رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رشت با اشاره به برگزاری نخستین همایش ملی پژوهشی با موضوع حمل و نقل و ترافیک در رشت، گفت: 63 مقاله به این همایش ارسال شده است.

- ، مسعود عباس نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری نخستین همایش پژوهشی حمل و نقل و ترافیک خبر داد و گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های شورای ششم شهر رشت موضوع حمل و نقل و حل ترافیک این شهر است.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با بیان اینکه تلاش شده برای بر طرف کردن این مشکلات از ظرفیت نخبگان، اساتید این حوزه استفاده کنیم، افزود: یکی از بزرگترین دغدغه مدیریت شهری حمل و نقل و ترافیک شهر به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه شورای شهر رشت طی فراخوانی از همه صاحب نظران، نخبگان، اساتید دانشگاه و پژوهشگران خواسته برای برطرف کردن ترافیک این شهر ایده ها خود را ارائه دهند، اضافه کرد: به دنبال این هستیم تا با استفاده از این ظرفیت ها در کوتاه ترین زمان مشکل ترافیک رشت حل شود.

عباس نژاد با اشاره به اینکه دادن مجوز و ساخت و ساز مجتمع های بزرگ در خیابان های پر رفت و آمد یکی از بزرگترین اشتباهات در حوزه مدیریت شهری است، تصریح کرد: درجه کیفیت آسفالت رشت نیز با یک شهر گرمسیری باید تفاوت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین همایش ملی پژوهشی «حمل و نقل» در رشت/ 63 مقاله ارسال شد

برگزاری نخستین همایش ملی پژوهشی «حمل و نقل» در رشت/ 63 مقاله ارسال شد