مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-15سياسي

توسعه 10برابری حرم ها در کشور پس از انقلاب اسلامی


تولیت آستان مقدس احمد بن موسی کاظم(ع) در پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه با بیان اینکه وجود عتبات عالیات جزو مراکز قدرت فرهنگی در کشور و ضرورتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، - تولیت آستان مقدس احمد بن موسی کاظم(ع) در پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه با بیان اینکه وجود عتبات عالیات جزو مراکز قدرت فرهنگی در کشور و ضرورتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: باید از این منابع به نحو احسن و متناسب با زمان بهره ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)،حجت الاسلام و المسلمین کلانتری تولیت آستان مقدس احمد بن موسی کاظم(ع) گفت:امروز گرفتار یک جنگ نرم و هجمه فرهنگی به تمام معنا و با شبیخون و ناتوی فرهنگی مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه عرصه مقابله و معارضه کاملا تغییر کرده است، افزود: طبق هشدار رهبر معظم انقلاب، تمام مظاهر هجمه ها و بمباران فکری ابتدا متوجه اندیشه فرزندان کشور و دوم متوجه دل و احساسات آن ها است.

کلانتری با بیان اینکه دشمن در صدد است اندیشه را متزلزل و ایمان را نابود کند گفت: دشمن می خواهد باورهای جوانان را بشکند و اگر نشد، روی احساسات، رفتار و سبک زندگی تاثیر بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 10برابری حرم ها در کشور پس از انقلاب اسلامی

توسعه 10برابری حرم ها در کشور پس از انقلاب اسلامی