مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-15سياسي

به زودی زمینه سفر زمینی به عتبات عالیات فراهم می شود


نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه با بیان اینکه یکی از ظرفیت های بقاع متبرکه آزاد کردن زندانیان از ندامتگاه ها است؛ - اظهار کرد: بقاع متبرکه ظرفیت های زیادی دارند که یکی از مهمترین آن آزاد کردن زندانیان از ندامتگاه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، حجت الاسلام و المسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون حج و عمره و عتبات و سوریه تعطیل بوده است گفت: این معنایش این نبود که ما فعالیتی نداشتیم، چرا که ما برای زائرانی که سال 99 ثبت نام کرده بودند سرمایه گذاری کردیم، به آن ها آموزش هایی ارائه و برنامه هایی انجام شده است.

وی افزود:در صورتی که حج در سال 1401 انجام شود، باید برخی از این برنامه ها دوباره اجرایی شود و متاسفانه در دوران کرونا ما روحانیانی را در کاروان ها از دست دادیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت:محور جلسات ما انس با قرآن است و در استان های بزرگ برنامه تجوید الصلاه و انس با قرآن انجام شده یا خواهد شد.

نواب تصریح کرد: پس از فروکش کردن کرونا 4 هزار زائر به عتبات عالیات مشرف شدند و تعدادی سالن در کربلا و نجف ایجاد شده و مقدمات سخنرانی در حرم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی زمینه سفر زمینی به عتبات عالیات فراهم می شود

به زودی زمینه سفر زمینی به عتبات عالیات فراهم می شود