مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-15اقتصادي

زباله سوز سازی 1401 افتتاح می شود/نهضت پاکسازی مازندران روزانه رصد می شود


معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اختصاص اعتبار 60 میلیارد تومانی در سال جاری برای پروژه زباله سوز سازی، گفت: این پروژه در سال آینده به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی رازجویان عصر امروز در نشست خبری با موضوع شتاب در نهضت پاکسازی مازندران با اشاره به دستور استاندار مازندران مبنی بر پاکسازی معابر و خیابان های شهری و نیز جاده های بین شهری استان از زباله اظهار کرد: این مهم  در دستور کار شهرداران و دستگاه های مرتبط قرار گرفت و تاکنون مشارکت در این بخش رضایت بخش بوده و باید این روند با مشارکت مردم، اصحاب رسانه و سایر سازمان های مردم نهاد، تداوم یابد.

وی با اعلام اینکه پاکسازی معابر شهری، روستایی و بین جاده ای با اولویت حفظ محیط زیست و احیای مواهب خدادادی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: از ملزومات توقف بیشتر مسافر در استان داشتن اماکن گردشگری عاری از زباله است.

معاون عمرانی استاندار مازندران از تداوم نهضت پاکسازی زباله در استان خبر داد و بر ضرورت فرهنگ سازی پاکسازی زباله از محیط زیست و نفش آن در کاهش تولید و انباشت زباله در شهرها و روستاها تاکید کرد.

این مسؤول با بیان اینکه 28 مرکز دفن زباله با قدمت 50 ساله در استان وجود دارد، گفت: طرح جامع پسماند در سال های قبل تدوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله سوز سازی 1401 افتتاح می شود/نهضت پاکسازی مازندران روزانه رصد می شود

زباله سوز سازی 1401 افتتاح می شود/نهضت پاکسازی مازندران روزانه رصد می شود