مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-15سياسي

ماموستا قادری: فارس رسانه ای معتدل است/ دولت نسبت به کرمانشاه کم توجه است


امام جمعه پاوه با اشاره به وجود افراط و تفریط در برخی رسانه های کشور، خبرگزاری فارس را یک رسانه معتدل دانست که توانسته به خوبی به وظایف خود عمل کندـ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه در دیدار رضا حیدری، مدیر خبرگزاری فارس استان، با اشاره به اهمیت عقل و تجربه در انجام امور، اظهار داشت: علم به تنهایی کافی نیست و خبرنگاران و منبریان باید بیشتر بر اساس عقل عمل کنند.

  وی با اشاره به وجود افراط و تفریط در برخی رسانه های کشور، خبرگزاری فارس را یک رسانه معتدل دانست که توانسته به خوبی به وظایف خود عمل کندـ ماموستا قادری گفت: بعضی رسانه ها فقط خط فکری خود را قبول دارند و بر اساس آن عمل می کنند اما برخی رسانه ها جوانب مختلف حق را در نظر می گیرند و حق را بیان می کنند.

  وی تأکید کرد: ما باید همگی پیگیر و بیان کننده حق باشیم و حقایق گفته شود حتی اگر عده ای از ما روبرگردانند.

  امام جمعه پاوه با انتقاد از تعلل در تعیین استاندار برای استان،ابراز داشت: همانگونه که در نماز جمعه گذشته اعلام کردم، دولت استان کرمانشاه را رها کرده است.

  ماموستا قادری با بیان اینکه بدون شک جناب آقای دکتر رییسی فرد صالح و صادقی است، عنوان کرد: از ریاست محترم جمهوری توقع داریم بیش از این نسبت به استان کرمانشاه بی توجهی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموستا قادری: فارس رسانه ای معتدل است/ دولت نسبت به کرمانشاه کم توجه است

ماموستا قادری: فارس رسانه ای معتدل است/ دولت نسبت به کرمانشاه کم توجه است