مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-15ورزشي

مناطق نفت خیز در تعقیب نماینده فوتبال گیلان/سپیدرود همچنان در صدر لیگ دو


سپیدرود رشت با توقف در مقابل نیروی زمینی تهران همچنان صدرنشین رقابت های لیگ دو باقی ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در یکی از حساس ترین دیدار های هفته ششم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال ایران سپیدرود صدرنشین در استادیوم فرسوده سردارجتگل رشت به مصاف نیروی زمینی تهران رفت که در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

  سپیدرود علی رغم داشتن موقعیت های پرشمار و از دست دادن یک پنالتی در برابر نیروی زمینی همچنان بر صدر ایستاده تا با همراهی مالک جدید خود به روزهای خوب آینده امیدوار باقی بماند.

  حسن اشجاری سرمربی سپیدرود در این دیدار، مصطفی زینعلی، پویا عزیزپور، رضا فخری، علیرضا ربیع زاد، مبین رضاپور، هومن مسعودی، آرمان مردانی، حسین حق شناس، حسین آفرین زاد، میلاد نجفی و اویس کردجهان را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

  معین تقوی بازیکن با اخلاق سپیدرود در تمرین روز گذشته سپیدرود مصدوم شد و امروز مورد عمل جراحی قرار گرفت و بازیکنان سپیدرود در هنگام ورود و گرفتن عکس تیمی با پیراهن معین تقوی وارد زمین شدند.

  امیررضا اکبری سرمربی نیروی زمینی هم در این دیدار محکد دریس، محمد مهدی پور، علی حدادی فر، اکبر بختیاری، مهدی قنبری، محمد مهدی لطفی، امیر حسین طاحونی، علی غلامرضایی، اکبر کربلایی، امیرحسین اسکندری و وحید نورمحمدی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق نفت خیز در تعقیب نماینده فوتبال گیلان/سپیدرود همچنان در صدر لیگ دو

مناطق نفت خیز در تعقیب نماینده فوتبال گیلان/سپیدرود همچنان در صدر لیگ دو