مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-15اقتصادي

ایران تولید کننده ریل شد/ حمل و نقل ریلی باید توسعه یابد


عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان در بیست و سومین سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی فولاد کیش ، خواستار تحول صنعت حمل و نقل ریلی کشور برای تحقق سند چشم انداز 1404 شد .

- اخبار شرکتها؛  عضو هیات مدیره و اکراین ، حجم تناژی که توسط حمل و نقل ریلی آن کشورها حمل می شود چندین برابر ایران است .

عضو هیات مدیره ذوب آهن با اشاره به مزایای حمل و نقل ریلی و نقشی که در توسعه صنعت کشور از جمله صنعت فولاد دارد و در طرح جامع فولاد کشور نیز به آن اشاره شده است ، اظهار داشت : برای رسیدن به تولید سالانه 55 میلیون تن فولاد مطابق سند چشم انداز 1404 ، باید زیرساخت ها از جمله حمل و نقل ریلی توسعه بیشتری پیدا کند حال آنکه شرایط این حمل و نقل جوابگوی تولید کنونی ما نیز نمی باشد و این مشکل در تامین مواد اولیه ذوب آهن اصفهان نیز دیده می شود.

در حال حاضر کندی سیر واگن های باری و کمبود واگن برای انتقال کالاهای ریل پذیر ، عاملی برای انتقال حمل کالاهای معدنی از طریق جاده شده و در روزهای اخیر نیز این مسئله ، باعث شدت کمبود مواد اولیه برای تولیدات ذوب آهن اصفهان شده است .

بیست و سومین سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی فولاد از 23 الی 25 آذر ماه توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش های بین المللی کیش در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران تولید کننده ریل شد/ حمل و نقل ریلی باید توسعه یابد

ایران تولید کننده ریل شد/ حمل و نقل ریلی باید توسعه یابد