مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-15اجتماعي

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در توسعه ابعاد علمی دانش آموزان


مدیرکل آموزش و پرروش استان اردبیل بر استفاده از فضای مجازی در توسعه ابعاد علمی و روحیه پژوهشی در دانش آموزان تاکید کرد.

- اردبیل- مدیرکل آموزش و پروش استان اردبیل بر استفاده از فضای مجازی در توسعه ابعاد علمی و روحیه پژوهشی در دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ناصری بعد از ظهر چهارشنبه در همایش استانی تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر پژوهشگر استان اردبیل اظهار کرد: جلوه های حضور آموزش و پرورش در نمایشگاه هفته پژوهش سال جاری خود را ظهور و بروز داد و ما نسبت به سال های قبل جهش قابل توجهی در این حوزه شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه هدف گذاری برنامه ریزی ما سوق دادن تمامی دانش آموزان به سمت پژوهش و علوم متنوع است، تصریح کرد: مایه خرسندی و سرافرازی است که معلمان و دانش آموزان متعددی از استان اردبیل با کسب عناوین ملی و بین المللی در حوزه های پژوهش خوش می درخشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در هفته پژوهش سال جاری با کیفیت بسیار مطلوب این نمایشگاه را برگزار کرد، گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل در کنار پارک علم و فناوری و دیگر دستگاه های اجرایی پژوهنده در این نمایشگاه حضوری فعال داشت و ما توانستیم داشته های علمی دانش آموزان و معلمان خود را به منصه ظهور برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در توسعه ابعاد علمی دانش آموزان

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در توسعه ابعاد علمی دانش آموزان