مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-15اجتماعي

رسانه ها از مقابله با دستفروشان مترو حمایت کنند


مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران درباره درگیرهای چند روز گذشته برخی از مسافران آقا با کارکنان مترو که قصد ورود به واگن بانوان را داشتند توضیحاتی را ارائه کرد.

- به نقل از شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل در نشست صمیمی با 4 نفر از کارکنان امور ایستگاه های شرکت بهره برداری مترو ضمن دلجویی از آنها که از ورود آقایان به واگن بانوان و دستفروشان ممانعت کرده بودند تقدیر کرد و درباره درگیرهای چند روز گذشته برخی از مسافران آقا که قصد ورود به واگن بانوان را داشتند توضیحاتی را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: حضور دستفروشان و متکدیان، حفظ آرامش روانی شهروندان در شهر بزرگ زیرزمینی با این حجم از تردد را خدشه دار کرده است و ما رفع این معضل را در اولویت کاری خود قرار داده ایم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه یادآور شد: به دلیل مشکلات اقتصادی وضعیت نامناسبی که در معیشت خانواده ها شکل گرفته و بروز و ظهور دستفروشان و تردد متکدیان همانطور که در شهر اتفاق می افتد در زیرزمین هم رخ می دهد.

وی گفت: این اتفاق مخاطرات فرهنگی و اجتماعی فراوانی به دنبال دارد و مشکلات متعددی را هم به لحاظ سمعی و بصری ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها از مقابله با دستفروشان مترو حمایت کنند

رسانه ها از مقابله با دستفروشان مترو حمایت کنند