مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-15سياسي

امام جمعه دیشموک برنامه های دهه فاطمیه این بخش را تشریح کرد


برگزاری دهه فاطمیه در ترویج معارف فاطمی و همچنین سیره فاطمیه و گسترش ارتقای بینش دینی مردم هدف اصلی برگزاری دهه فاطمیه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک؛ حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در جلسه ستاد نماز جمعه با بیان اینکه  مراسم ایام فاطمیه امسال هم در شهر و بخش دیشموک برگزار می شود اظهار کرد: مراسم و اعیاد مذهبی در مصلای شهر دیشموک با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اهمیت برگزاری مجالس فاطمیه و ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها افزود: سیره فاطمی و الگوپذیری از ساحت مقدسه حضرت فاطمه (س) در ولایت مداری، تربیت فرزند، همسرداری، احترام به والدین و دفاع از حریم ولایت و امامت باید در اولویت مجالس هیئت های مذهبی باشد.

 راوند اضافه کرد: هیئت های مذهبی ادارات سازمان ها نهادها باید از تمامی ظرفیت های موجود برای برگزاری باشکوه مجالس فاطمی بهره ببرند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دیشموک اذعان کرد: همچنین ضمن فضاسازی و سیاهپوش کردن معابر از ظرفیت فضای مجازی برای ایجاد فضایی معنوی در سطح شهر استفاده کنند.

امام جمعه دیشموک متذکر شد: برگزاری مراسم در مساجد، حسینیه ها و مکان های عمومی به ویژه مکان های غیرمسقف یا مسقف مرتفع با رعایت فاصله گذاری در اولوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دیشموک برنامه های دهه فاطمیه این بخش را تشریح کرد

امام جمعه دیشموک برنامه های دهه فاطمیه این بخش را تشریح کرد