مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-15اقتصادي

چای سبز جادویی نیست؛ اما لاغر می کند/مصرف چای سبز برای همه یکسان نیست


کارشناس تغذیه و عضو کمیته گردشگری خوراک استان یزد با بیان این که چای سبز موثر در کاهش وزن است، گفت: البته نمیتواند به عنوان یک راهکار جادویی عمل کند.

- الهام حسینی همزمان با فرا رسیدن روز جهانی چای در این خصوص به خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که 25 آذرماه، به عنوان روز جهانی چای عنوان شده است، اظهار کرد:   هرچند که نوع سیاه این نوشیدنی برای همه به نسبت سایر انواع آشناتر و صد البته دلنشین تر و محبوبتر است؛ اما امروز به بهانه روز جهانی چای، نوع سبزرنگ این نوشیدنی را زیر ذره بین برده و ضمن بررسی دقیقتر آن، ناگفته هایی از چای سبز را بررسی کنیم.

  وی با بیان این که چای سبز برخلاف چای سیاه که به دلیل عطر و طعم و نقش موثرش در رفع خستگی به شهرت رسیده، گفت: چای سبز عمده شهرتش به دلیل فواید بیشماری است که همواره در مورد آن بیان شده و در باور عموم جای گرفته است.

یک کارشناس تغذیه در استان یزد با تاکید بر اینکه پس از آب، چای، پرمصرفترین نوشیدنی در سراسر جهان به شمار می رود، گفت: تمام انواع چای که از معروفترین و پرمصرفترین آن میتوان به چای سیاه، سبز و سفید اشاره کرد، از یک نوع گیاه به دست می آیند و تفاوت آنها حاکی از فرآیند تهیه، تولید و میزان اکسایش آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چای سبز جادویی نیست؛ اما لاغر می کند/مصرف چای سبز برای همه یکسان نیست

چای سبز جادویی نیست؛ اما لاغر می کند/مصرف چای سبز برای همه یکسان نیست