مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 16:152021-12-15سياسي

اقدامات دولت نویدبخش توسعه کشور در حوزه های مختلف است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: اقدامات و برنامه ریزی های دولت انقلابی، نویدبخش توسعه کشور در حوزه های مختلف و بهبود شرایط زندگی است.

- ، رضا نجاتی عصر امروز چهارشنبه در آیین برپایی نمایشگاه معرفی توانمندی ها و صنایع دستی بانوان روستایی دزفول که در مصلای امام علی برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان دزفول در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، گردشگری و نیروی انسانی دارای ظرفیت های ملی است.

وی افزود: مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان در رابطه با اشتغالزایی خانگی بانوان پیگیری های خوبی داشته و معاون بانوان ریاست جمهوری نیز برای ارائه تسهیلات بدون سود در حوزه مشاغل خانگی به خوزستان اعلام آمادگی کرده و اعتبار خوبی ابلاغ شده که امیدوار هستیم بخش قابل توجهی از این اعتبار نصیب دزفول شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با قدردانی از عوامل برپایی این نمایشگاه به ویژه فرماندار دزفول یادآور شد: فارغ از محصولات متنوعی که در غرفه ها وجود دارد، برپایی این نمایشگاه و وجود اقوام مختلف در کنار یکدیگر نشان می دهد که با در کنار هم بودن می توانیم به رشد و توسعه دست یابیم.

نجاتی تاکید کرد: باید چنین نمایشگاه هایی در سایر شهرستان های استان نیز برپا شود تا علاوه بر شکوفایی ظرفیت ها و رونق اقتصادی نیز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دولت نویدبخش توسعه کشور در حوزه های مختلف است

اقدامات دولت نویدبخش توسعه کشور در حوزه های مختلف است