مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 18:252021-12-15سياسي

طلاب حافظ آبروی حوزه های علمیه باشند


معاون امور مدارس حوزه علمیه قم گفت: طلاب باید با رفتار و اخلاق خود، آبروی حوزه را حفظ کنند تا مردم نیز حس خوبی نسبت به حوزه داشته باشند.

- حجت الاسلام علی اصغر همتیان، امروز(چهارشنبه، 24 آذر) در مراسم تکریم و معارفه مدیران حوزه علمیه آیت الله علوی خوانسار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حوزه علمیه هر فردی که مدیر شود وسیله ای برای ارتقای جایگاه حوزه است، طلاب حوزه علمیه آیت.

الله علوی خوانسار با منش اسلامی باید در پویایی و حفظ فرهنگ اسلامی شهر خوانسار تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه تبلیغ دین از وظایف طلاب و روحانیون است، گفت: در عصر کنونی دشمنان در فضای مجازی به دنبال انحراف جوانان از اسلام و دین هستند و ضرورت دارد طلاب حوزه علمیه عزمی راسخ در راستای تبلیغ دین داشته باشند و آبروی حوزه را حفظ کنند.

همچنین حجت الاسلام محسن مومنی_ رییس حوزه علمیه آیت الله علوی(ع) خوانسار با بیان اینکه حوزه های عملیه باید شهدا را الگوی خود قرار دهند، اظهار کرد: امروز تمام عرصه های مدیریتی مدیون خون شهدا به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی هستند.

وی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) و در عصر کنونی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مسیر تبلیغ دین اسلام زحمات زیادی کشیدند، گفت: این بزرگواران با وجود چالش های زیاد که برای تبلیغ دین و اسلام ناب محمدی وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب حافظ آبروی حوزه های علمیه باشند

طلاب حافظ آبروی حوزه های علمیه باشند