مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 19:002021-12-15سياسي

رشت تنها اسم کلانشهر را یدک می کشد/ عقب ماندگی در حوزه حمل و نقل


رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه این شهر تنها اسم کلانشهر را یدک می کشد، گفت: اقدامی برای حل مشکلات حمل و نقل و ترافیک رشت انجام نشده است.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به برگزاری جشنواره شهر خلاق خوراک شناسی، اظهار کرد: رشت سابقه شش سال در داشتن این عنوان دارد.

وی به اقدامات خوب انجام شده برای معرفی این برند طی یک هفته گذشته اشاره کرد و گفت: مدیریت جدید شهرداری رشت باید هر چه سریع تر دبیرخانه شهر خلاق خوراک رشت را راه اندازی کرده و برنامه ها به اعضا اعلام شود.

رییس شورای شهر رشت همچنین به هفته پژوهش و اهمیت توجه به این مقوله نیز اشاره و اضافه کرد: پژوهش از اساسی ترین مؤلفه های و مقوله ها پیشرفت و توسعه در هر جامعه ای است.

وی با بیان اینکه توجه به این بخش زمینه خودکفایی در بخش های مختلف را فراهم می کند، ادامه داد: باید از پژوهش و پژوهشگران برای حل مشکلات و معضلات استفاده شود.

کارگرنیا همچنین با اشاره به 26 آذر ماه روز حمل و نقل، تصریح کرد: این حوزه در چرخه اقتصادی نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه رشت به عنوان یک کلانشهر از سوی هیئت دولت تصویب شده است، ادامه داد: رشت تنها عنوان کلانشهر را دارد اما در بخش های مختلف به ویژه حمل و نقل همچنان با مشکل مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت تنها اسم کلانشهر را یدک می کشد/ عقب ماندگی در حوزه حمل و نقل

رشت تنها اسم کلانشهر را یدک می کشد/ عقب ماندگی در حوزه حمل و نقل