مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 19:252021-12-15سياسي

کتاب نظام مسائل البرز به دور از آرمان گرایی تهیه شد


نخبگان به میدان کار و عمل نیاز دارند تا بتوانند گوشه ای از مسئولیت ها را بر عهده گیرند؛ درصورتی که میدان در اختیار داشته باشند می توانند نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پانزدهمین نشست عمومی نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم البرز با موضوع هم اندیشی و هم افزایی ظرفیت های جریان انقلابی استان با حضور و سخنرانی آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج و مجتبی عبداللهی استاندار البرز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

آیت الله حسینی همدانی در این نشست، بابیان اینکه کار جهادی یعنی کاری که درست انجام شده، به موقع آغاز و به موقع نیز تمام شود، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات اعضای نهضت راهبران اجرایی بیانیه گام دوم استان البرز، خطاب به اعضای این نهضت، بیان کرد: شما معین و کمک حال استاندار هستید و باید صادقانه و خالصانه در خدمت نظام اسلامی باشید.

وی در ادامه بابیان اینکه اکنون یکی از مصادیق دولت انقلابی، کمک به استاندار در حوزه مسائل استانی است که استاندار محترم البرز نیز از این موضوع استقبال کردند، اظهار کرد: امیدواریم این گونه جلسات فقط به گفت وگو ختم نشود و پاسخ ها نیز گفتاردرمانی نباشد زیرا در این صورت اثری نخواهد داشت؛ باید در مقام عمل پاسخ ها را ببینیم که در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب نظام مسائل البرز به دور از آرمان گرایی تهیه شد

کتاب نظام مسائل البرز به دور از آرمان گرایی تهیه شد