مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 19:402021-12-15سياسي

سردار جلالی: لازم است در اماکن مقدس نظام پدافند زیستی به کار گرفته شود


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر لزوم ایجاد ساختار پدافند غیرعامل در آستان های مقدس و بقاع متبرکه، بکارگیری نظام پدافند زیستی در اماکن مقدس را ضروری دانست.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر لزوم ایجاد ساختار پدافند غیرعامل در آستان های مقدس و بقاع متبرکه، بکارگیری نظام پدافند زیستی در اماکن مقدس را ضروری دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی در پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی اظهار کرد: در موضوع پدافند غیرعامل، مقام معظم رهبری همواره به این موارد تاکید جدی دارند که هرچه می گذرد بر اهمیت موضوع پدافند غیرعامل و پیچیدگی تهدیدات اضافه می‎شود که این امر اتخاذ یک رویکرد علمی و دانشی را در مواجهه با این تهدیدات می طلبد.

نکته دیگر مورد تاکید ایشان این است که موضوع پدافند غیرعامل باید در همه مراکز کشور چه نظامی و چه غیرنظامی مورد توجه جدی قرار گیرد.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه در موضوع پدافند غیرعامل با مولفه هایی همچون حفاظت از دارایی ها، مقابله با تهدیدات، احصای آسیب پذیری ها و مخاطرات و پیش بینی آمادگی برای مقابله و مواجهه با بحرانها و شرایط سروکار داریم، تصریح کرد: از همین یکی از مواردی که مقام معظم رهبری به ما در سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: لازم است در اماکن مقدس نظام پدافند زیستی به کار گرفته شود

سردار جلالی: لازم است در اماکن مقدس نظام پدافند زیستی به کار گرفته شود