مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 20:352021-12-15بين الملل

غیبت سوال برانگیز شاه سعودی؛ ملک سلمان بیمار است؟


بسیاری بر این باورند که غیبت طولانی مدت شاه سعودی در مناسب های مختلف این کشور آن هم پس از کم رنگ شدن شیوع کرونا در عربستان بی دلیل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با طولانی شدن غیاب شاه سعودی و عدم حضور او در مناسبت های مختلف، بسیاری بر این باورند که شاه سعودی به شدت بیمار است و ولی عهد عملا زمام امور را در این کشور برعهده گرفته است.

روزنامه را با گام برداشتن بر روی یک فرش ارغونی رنگ به سالن استقبال هدایت می کرد، غیبت سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی کاملا به چشم می آمد چراکه اگر قرار بود مناسبت مهمی در کار باشد و شاه بیمار عربستان بار دیگر در انظار عمومی دیده شود، پراهمیت تر از این گردهمایی که هر پنج سال تحت نظر او برگزار می شود، وجود ندارد.

نشانه ای نگران کننده  این روزنامه انگلیسی در ادامه می افزاید که برای شخصیت های منطقه، عدم استقبال شاه سعودی از همتایانش در شورای همکاری یک نشانه بسیار مهم است و حتی مهم تر از واگذاری مسئولیت های بیشتر به وارث تاج و تخت.

طبق این گزارش، غیبت شاه سعودی یک مسئله بسیار مهم است تا جایی که برخی ناظران در عربستان می گویند که این تحول در و دیدار او با محمد بن سلمان، شاه سعودی در این دیدار نیز غایب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت سوال برانگیز شاه سعودی؛ ملک سلمان بیمار است؟

غیبت سوال برانگیز شاه سعودی؛ ملک سلمان بیمار است؟