مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1400 ساعت 21:502021-12-15سياسي

لزوم خدمت رسانی اعتاب مقدسه به مردم مبتنی بر سیره اهل بیت(ع)


تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم حضور اعتاب مقدسه در عرصه های اجتماعی و خدمت رسانی به مردم مبتنی بر سیره اهل بیت(ع) تأکید کرد.

- لزوم خدمت رسانی اعتاب مقدسه به مردم مبتنی بر سیره اهل بیت(ع) ایسنا/خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم حضور اعتاب مقدسه در عرصه های اجتماعی و خدمت رسانی به مردم مبتنی بر سیره اهل بیت(ع) تأکید کرد.

حجت الاسلام احمد مروی در پنجمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی که با حضور جمعی از تولیت های اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی به میزبانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در شهر ری برگزار شد، ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت و با بیان اینکه بقاء متبرکه و اعتاب مقدس کانون های هدایت و نشر دین هستند، اظهار کرد: وجود مضجع شریف امام رضا(ع) و امام زادگان عظیم الشأنی در ایران اسلامی نعمت های بزرگ و ظرفیت های ملکوتی و نورانی هستند که خداوند تبارک و تعالی برای هدایت جامعه در اختیار ما قرار داده است.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه و امامزاده ها در کشور هرکدام به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید هدایت گر و عامل نشر معارف دین باشند، افزود: همان گونه که علی ابن موسی الرضا(ع) و امامزادگان لازم التعظیم در دوران حیات ظاهری خود منشأ نورانیت، آرامش و هدایت جامعه به سوی سعادت بوده اند، اکنون نیز مضجع های ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم خدمت رسانی اعتاب مقدسه به مردم مبتنی بر سیره اهل بیت(ع)

لزوم خدمت رسانی اعتاب مقدسه به مردم مبتنی بر سیره اهل بیت(ع)