مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-16حوادث

کشف و ضبط 92 سکه تقلبی در شهرستان جاجرم


مسئول حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از کشف و ضبط 92 سکه تقلبی در شهر شوقان خبر داد و گفت: در این رابطه 3 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز ملک حسین قویدل چوکانلو، مسئول حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام کشف و ضبط 92 سکه تقلبی در شهر شوقان جاجرم، اظهارکرد: بر اساس گزارش واصله آگاهی شهرستان جاجرم مبنی بر نگهداری اشیای تاریخی در منزل مسکون و قصد فروش آن، با هماهنگی های قضایی موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این سکه ها فاقد ارزش فرهنگی تاریخی هستند، افزود: سکه های مکشوفه به صورت تقلبی از روی نمونه های اصلی دوره هخامنشی و اشکانیان ساخته شده اند.

مسئول حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی عنوان کرد: دراین رابطه 3 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای سپری شدن مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

قویدل چوکانلو تصریح کرد: بر اساس ماده 566 قانون مجازات اسلامی هر کس نمونه تقلبی آثار تاریخی و فرهنگی اعم از ایرانی و خارجی را به جای اثر اصلی بسازد یا آن را به قصد عرضه، قاچاق یا فروش، معرفی، حمل یا نگهداری کند یا با آگاهی از تقلبی بودن اثر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 92 سکه تقلبی در شهرستان جاجرم

کشف و ضبط 92 سکه تقلبی در شهرستان جاجرم