مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-16سياسي

سران قوا برای نجات خلیج گرگان ورود کنند/ مسائل حقوقی پتروشیمی گلستان را مرتفع کنید


استاندار گلستان با تقدیر از اعلام آمادگی دستگاه قضا برای بهره مندی از ظرفیت جلسه سران قوا برای حل مشکلات اساسی استانها، گفت: سران قوا برای نجات خلیج گرگان ورود جدی کنند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تقدیر از اعلام آمادگی دستگاه قضا برای بهره مندی از ظرفیت جلسه سران قوا برای حل مشکلات اساسی استانها، گفت: سران قوا برای نجات خلیج گرگان ورود جدی کنند.

علی محمد زنگانه صبح امروز در نشست مشترک فعالان قضایی با رییس قوه قضاییه در دادگستری کل استان گلستان با اشاره به اینکه استان گلستان یک استان ویژه در ظرفیت های بالقوه است، اظهار کرد: برای به فعلیت رساندن این ظرفیت ها در عرصه گردشگری، سلامت، تولید، کشاورزی و .

نیازمند یک جهش و شتاب بخشی هستیم.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی خلیج گرگان و خشک شدن تدریجی این خلیج بنا به دلایل مختلف، افزود : موضوع لایروبی کانالها و اجرای برنامه هایی مرتبط با آن که مصوب کارکردهای تخصصی ملی است نیاز به چند هزار میلیارد اعتبار دارد که شرایط کشور اجازه تخصیص ان را نداده است.

استاندار گلستان با تقدیر از اعلام آمادگی رییس قوه قضاییه در فرودگاه گرگان در گفت و گو با خبرنگاران مبنی بر استفاده از ظرفیت سران قوا برای حل مشکلات استانها، خاطرنشان کرد: ما برای نجات خلیج گرگان خواستار ورود حضرتعالی به منظور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران قوا برای نجات خلیج گرگان ورود کنند/ مسائل حقوقی پتروشیمی گلستان را مرتفع کنید

سران قوا برای نجات خلیج گرگان ورود کنند/ مسائل حقوقی پتروشیمی گلستان را مرتفع کنید