مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-16اقتصادي

23 درصد ساختمان ها در زنجان مطابق پروانه احداث می شود


رییس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طبق بازدیدها و بازرسی های انجام گرفته در استان زنجان حدود 23 درصد ساختمان ها مطابق پروانه ساختمانی احداث می شود.

- و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، احسان ذبیحیان با بیان اینکه پروانه اشتغال، زمینه فعالیت مهندسین را فراهم می کند، گفت: فعالیت مهندسین به ساخت و سازهایی که در شهر اتفاق می افتد وابسته است و هر چه قدر ساخت و سازها بیشتر شود مهندسین بیشتری مشغول به فعالیت خواهند شد.

وی با بیان اینکه با تمهیدات راه و شهرسازی استان زنجان از مهندسینی که پروانه اشتغال دارند برای اجرای پروژه های مسکن استفاده می شود، اظهار داشت: مهندسین زیادی در اجرای ساخت واحدهای مسکونی جهش تولید مسکن مشغول به کار هستند.

رییس اداره نظام مهندسی، مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره راه و شهرسازی زنجان از وجود 13 شرکت طراح و ناظر حقوقی در استان زنجان خبر داد و گفت: بیش از 400 نفر از مهندسان استان در حوزه ساخت و ساز مسکن در طرح اقدام ملی که با نهضت ملی مسکن ادغام شده مشغول هستند و ظرفیت خوبی برای اشتغال مهندسین هستند.

ذبیحیان با اشاره به این مطلب که یکی از سه ضلع ساخت و سازها طراحی و نظارت است، بیان داشت: طبق بازدیدها و بازرسی هایی که از ساخت و سازهای مسکن در استان انجام شده تنها 23 درصد ساختمان ها مطابق پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 درصد ساختمان ها در زنجان مطابق پروانه احداث می شود

23 درصد ساختمان ها در زنجان مطابق پروانه احداث می شود