مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-16اقتصادي

دستور دادستان بندرعباس برای امحاء و معدوم سازی کالاهای فاسد


دادستان بندرعباس از صدور دستور برای امحاء و معدوم شدن تعداد 1045 ردیف انواع کالاهای خوراکی، آشامیدنی، آرایشی - بهداشتی و دخانی تاریخ مصرف گذشته، - ایسنا/هرمزگان دادستان بندرعباس از صدور دستور برای امحاء و معدوم شدن تعداد 1045 ردیف انواع کالاهای خوراکی، آشامیدنی، آرایشی - بهداشتی و دخانی تاریخ مصرف گذشته، غیر استاندارد و غیرقابل استفاده خبر داد.

مجتبی قهرمانی پس از این بازدید سه ساعته از امئال تملیکی استان هرمزگان، گفت: پس از بررسی های کارشناسی و تفکیک کالاهای تاریخ مصرف گذشته، تقلبی، فاسد شده و غیر بهداشتی از سایر اقلام موجود در انبارها، دستورات لازم برای امحاء و معدوم شدن تعداد 1045 ردیف انواع کالاهای خوراکی، آشامیدنی، آرایشی بهداشتی و دخانی تاریخ مصرف گذشته، غیر استاندارد و غیر قابل استفاده صادر شد.

در این بازدید سامانه های اموال منقول این انبارها توسط کارشناسان مربوطه و مقامات قضایی به دقت مورد ارزیابی فنی و تحلیل و بررسی قرار گرفت و ضمن استخراج اطلاعات آن، ایرادات این سامانه ها به مسئولان مربوطه تذکر داده شد.

همچنین ضمن جداسازی و دسته بندی پرونده های قضایی مربوط به کالاهای مختلف به پرونده های جاری و مختومه، در خصوص هر مورد تصمیم گیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان بندرعباس برای امحاء و معدوم سازی کالاهای فاسد

دستور دادستان بندرعباس برای امحاء و معدوم سازی کالاهای فاسد