مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-16اقتصادي

ورود آمریکا به صنایع دارویی و داروسازی ازبکستان


آژانس توسعه بین المللی آمریکا (USAID) در ازبکستان به طور رسمی «باشگاه کیفیت» که به توسعه صنعت داروسازی و داروسازی محلی کمک می کند، افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، آژانس توسعه بین المللی آمریکا (USAID) در ازبکستان  به طور رسمی باشگاه کیفیت که به توسعه صنعت داروسازی و تولیدکنندگان داروسازی محلی کمک می کند، افتتاح کرد.

بر اساس گزارش سفارت آمریکا، این کمک موضوع بررسی نوآوری ها، مشکلات و تصمیمات لازم برای تنظیم مواد دارویی و تجهیزات پزشکی در کشور را در نظر دارد.

در مراسم افتتاحیه نمایندگان آژانس توسعه بین المللی آمریکا در ازبکستان، آژانس توسعه صنعت داروسازی، مرکز دولتی آزمایش و استانداردسازی مواد دارویی، لوازم و فن آوری های پزشکی، انجمن صنعت داروسازی ازبکستان، اتاق ملی بهداشت نوآوری وابسته به وزارت بهداشت و همچنین حدود 20 شرکت تولیدکننده حضور پیدا کردند.

شرکت کنندگان چگونگی صنعت داروسازی ازبکستان، سهم تولیدکنندگان محلی مواد دارویی در بازار عمومی و همچنین دست آوردها، موانع و ابعاد توسعه در صنعت داروسازی را بررسی کردند.

  بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در چارچوب این بحث و بررسی در مورد اهداف و وظایف معین باشگاه کیفیت نظرات خود را ارائه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود آمریکا به صنایع دارویی و داروسازی ازبکستان

ورود آمریکا به صنایع دارویی و داروسازی ازبکستان