مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-16بين الملل

برگزاری جلسه اتومبیلرانی کشورهای خاورمیانه


جلسه سالانه اتومبیلرانی کشورهای عضو منطقه منا (خاورمیانه) برگزار شد.

- جلسه سالانه اتومبیلرانی کشورهای عضو منطقه منا (خاورمیانه) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که مازیار ناظمی رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران نیز حضور داشت، محمد بن سلیم رییس منطقه منا و یکی از دو کاندیدای انتخابات فدراسیون جهانی، هانی شعبان از مسئولان بخش توسعه فدراسیون جهانی و نمایندگان اتومبیلرانی کشورهای سوریه، بحرین، لبنان، امارات، اردن، عمان، عربستان، فلسطین و کویت شرکت داشتند.

در بخشی از این نشست بن سلیم به نقش مهم کشورهای منطقه در اتومبیلرانی آسیا اشاره کرد و از ایران نیز به عنوان یکی از کشورهای صاحب پتانسیل در منطقه نام برد و اعلام کرد ایران می تواند در بخش رالی هم از لحاظ فنی و هم اجرایی صاحب جایگاه ویژه ای در خاورمیانه شود.

همچنین در ادامه این نشست در رابطه با مسائل اتومبیلرانی منطقه خاورمیانه از جمله توجه به دو بخش کارتینگ و اتومبیلرانی دیجیتال به عنوان دو پایه مهم برای جذب نسل جوان به این رشته ورزشی تبادل نظر شد و تصاویری از برگزاری این دو رویداد در منطقه منا به میزبانی عمان و اردن به نمایش درآمد.

در این نشست هانی شعبان نیز به برگزاری دوره های آموزشی مربوط به پایداری محیط زیست اشاره کرد و اعلام کرد این دوره ها با حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه اتومبیلرانی کشورهای خاورمیانه

برگزاری جلسه اتومبیلرانی کشورهای خاورمیانه