مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-16بين الملل

امضای 27 توافقنامه میان تونس و الجزایر/ اتفاق نظر روسای جمهوری 2 کشور درباره لیبی


روسای جمهوری تونس و الجزایر از توافق نظر خود درباره راه حل بحران لیبی در مذاکرات دوجانبه شان خبر داده و با نظارت آنها 27 توافقنامه در زمینه های مختلف به امضا رسیدند.

- روسای جمهوری تونس و الجزایر از توافق نظر خود درباره راه حل بحران لیبی در مذاکرات دوجانبه شان خبر داده و با نظارت آنها 27 توافقنامه در زمینه های مختلف به امضا رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، عبدالمجید تبون، رییس جمهوری الجزایر به دعوت قیس سعید، همتای تونسی خود برای سفری دو روزه وارد این کشور شد.

قیس سعید در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با تبون در کاخ ریاست جمهوری در پایتخت تونس اظهار کرد: هماهنگی کامل و مستمری با تبون درباره مسایل مطرح در منطقه و در راس آنها وضعیت لیبی وجود دارد.

رییس جمهوری تونس در ادامه گفت: در دیدار با تبون تاکید کردم که مردم لیبی از حاکمیت برخوردار هستند و این لیبایی ها هستند که سرنوشت خود را تعیین می کنند و راه حل در این کشور باید لیبیایی-لیبیایی باشد.

تبون نیز در این کنفرانس مطبوعاتی مشترک گفت: ما به مسایل منطقه ای و مسایل موجود پرداختیم و درباره مسایل مهم مشترک به ویژه وضعیت لیبی تبادل نظر کردیم.

رییس جمهوری الجزایر افزود: من هم با قیس سعید موافقم که راه حل در لیبی باید لیبیایی-لیبیایی باشد و امیدوارم که این کشور از مزدوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 27 توافقنامه میان تونس و الجزایر/ اتفاق نظر روسای جمهوری 2 کشور درباره لیبی

امضای 27 توافقنامه میان تونس و الجزایر/ اتفاق نظر روسای جمهوری 2 کشور درباره لیبی