مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-16اجتماعي

جلوگیری از تردد خودروهای دودزا در اصفهان/ فک پلاک 139 دستگاه خودرو


رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه روز گذشته 392 خودروی دودزا توسط پلیس در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون شد، گفت: 139 دستگاه از خودروهای فوق فک پلاک و 18 دستگاه نیز توقیف شد.

- محمدرضا محمدی، رییس پلیس راهور استان اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه دیروز تردد در اصفهان نسبت به چهارشنبه هفته گذشته حدود 50 درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: با توجه به تأثیر مستقیم کاهش تردد وسایل نقلیه بر شاخص آلودگی هوا، برابر اعلام محیط زیست، این شاخص از 160 به 101 در روز چهارشنبه نسبت به روز سه شنبه رسید.

وی با تأکید بر اینکه باید مؤلفه های تأثیرگذار دیگر را هم در آلودگی هوا جدی بگیریم، افزود: روز گذشته  392 خودروی دودزا توسط پلیس در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون، 139 دستگاه از خودروهای فوق فک پلاک و 18 دستگاه نیز توقیف شد.

محمدی با بیان اینکه کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی و اجرای طرح زوج و فرد فقط توسط دوربین ها در کلان شهر اصفهان انجام می شود، گفت: با تشکر از شهروندان فهیم و قانونمند اصفهان در راستای همکاری در اجرای طرح زوج و فرد، برابر مصوبه ابلاغی این طرح امروز پنجشنبه هم تداوم دارد.

سی ام آذر ماه آخرین مهلت اعتبار وکالت نامه های منقضی شده رییس پلیس راهور استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت های خود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تردد خودروهای دودزا در اصفهان/ فک پلاک 139 دستگاه خودرو

جلوگیری از تردد خودروهای دودزا در اصفهان/ فک پلاک 139 دستگاه خودرو