مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-16ورزشي

تکواندوکاران ناشنوا در انتظار حمایت بیشتر برای افتخارآفرینی در المپیک


رییس انجمن تکواندو ناشنوایان گفت: برای این که بتوانیم در المپیک نیز همانند مسابقات قهرمانی جهان سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دهیم نیاز به حمایت بیشتر از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریم.

- رییس انجمن تکواندو ناشنوایان گفت: برای این که بتوانیم در المپیک نیز همانند مسابقات قهرمانی جهان سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دهیم نیاز به حمایت بیشتر از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داریم.

غلامرضا عزیری درباره زمان شروع اردوهای آماده سازی برای شرکت در المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: با توجه به این که المپیک ناشنوایان اردیبهشت ماه سال آینده در برزیل برگزار می شود، اولین اردوی تیم ملی با دعوت از مدال آوران مسابقات قهرمانی جهان در دی ماه آغاز می شود، در این اردو پس از برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی، نفرات اصلی در دو بخش زنان و مردان شناسایی و در نهایت تیم ملی اعزامی به المپیک ناشنوایان مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که در چند وزن در المپیک ناشنوایان شرکت خواهیم کرد، گفت: در رشته کیوروگی در 8 وزن (4 وزن زنان و 4 وزن مردان) و با دو نفر در بخش پومسه انفرادی و تیمی حضور خواهیم داشت.

رییس انجمن تکواندو ناشنوایان تصریح کرد: با توجه به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان تکواندو، کار سختی را برای ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندوکاران ناشنوا در انتظار حمایت بیشتر برای افتخارآفرینی در المپیک

تکواندوکاران ناشنوا در انتظار حمایت بیشتر برای افتخارآفرینی در المپیک