مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-16سياسي

حل مشکلات ترافیکی استان گیلان ضروری است


جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه سالانه بیش از 500 هزار خودرو شماره گذاری و وارد خیابان ها می شوند، گفت: نبود برنامه ریزی درست سبب وخیم تر شدن مشکل ترافیکی گیلان می شود.

- ، سرهنگ حسین حسن پور پیش از پنج شنبه در نخستین همایش ملی پژوهشی حمل و نقل و ترافیک در سالن شهدای ناجا با اشاره به اینکه نخبگان باید برای حل مشکلات قدم اساسی بردارند، گفت: مشکلات ترافیکی یکی از معضلات جدی امروز است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: توانمندی جوانان و نخبگان علمی تا فضا پیشرفت کرده و شایسته نیست مسائلی مانند ترافیک حل نشده باقی بماند.

وی با بیان اینکه مشکل ترافیک یک روزه قابل حل نیست، تصریح کرد: نیروی انتظامی موضوع ترافیک را در اولویت خود می داند و آمادگی کامل برای هوشمندسازی شهر را داریم .

سرهنگ حسن پور با اشاره به اینکه همه دستگاه ها باید برای رفع معضل ترافیک برنامه ریزی اساسی داشته باشند، گفت: گیلان یک استان مسافر پذیر است و رفع مشکلات ترافیکی آن یک نیاز اساسی محسوب می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه سالانه بیش از 500 هزار خودرو در استان شماره گذاری و وارد خیابان ها می شو، د افزود: اگر برنامه ریزی درست برای ترافیک نشود اوضاع بدتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات ترافیکی استان گیلان ضروری است

حل مشکلات ترافیکی استان گیلان ضروری است