مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-16سياسي

پروژه طرح اقدام ملی مسکن اراک به زودی آغاز می شود


این خبر خوب را به همه ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن استان باید بدهیم که در روزهای آینده پروژه 8100 واحدی در شهر اراک در حوالی شهرک شهید سلیمانی استارت آن زده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پنج شنبه به همراه جمعی از مسئولین استان مرکزی بازدیدی از مجموعه پروژه های مسکن در شهر اراک داشتیم که یکی از آنها پروژه مسکن جهاد خانه سازی سپاه مزین به نام سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی افزود: یکی از مشکلات و معضلات جامعه و توده مردم مسکن است که بدین جهت تمرکز دولت و موضوعات کانونی حرکت دولت سیزدهم ساخت و تامین مسکن برای آحاد و اقشار جامعه است و بدین منظور طرح جهش تولید مسکن در دستور کار جدی دولت قرار گرفته و با سرعت شتابنده در حال پیگیری است.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی اراک که به همت شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی و هدایت سپاه روح الله استان مرکزی در حال انجام و روند قابل قبولی دارد یکی از پروژه های مهم مسکن در اراک است.

مخلص الائمه ادامه داد: پروژه 350 واحدی شهرک کوثر اراک، پروژه های دیگری در اراک و در تمام شهرهای دیگر استان این پروژه ها در حال آماده سازی و انجام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه طرح اقدام ملی مسکن اراک به زودی آغاز می شود

پروژه طرح اقدام ملی مسکن اراک به زودی آغاز می شود