مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-16سياسي

فساد اداری دربدنه دولت دلیل وضعیت اقتصادی است/دولتها سواد نداشتند


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دلایل نابسامانی های اقتصادی کشور بروز فساد اداری در بدنه دولت است که متاسفانه هزینه جرم تخلفات اقتصادی نیز پایین است.

- ، یکی از دلایل گرانی های سرسام آور در کشور را بیسوادی دولت دانست و گفت: تا به حال همه دولت هایی که در رأس کار قرار گرفته اند همه ادعای بهترین بودن داشته اند در حالی که در عمل نه تنها بهترین نبوده اند بلکه بدترین عملکردها را از خودشان به جای گذاشتند.

وی افزود: بیسوادی دولت از آنجایی مشخص است که برای اداره بازار از بخش خصوصی استفاده نمی کند و به جای آن افراد دولتی که هیچ سررشته ای از بازار ندارند را در رأس مدیریت بر بازار می گذارد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی یکی از دلایل نابسامانی های بازار و گرانی های افسار گسیخته را انتصاب های رفاقتی، حزبی و شناخت از قبل مدیران دولتی دانست و بیان کرد: یکی از دلایل مهم این آشفتگی بازار در کشور دخالت دولت در نرخ قیمت هاست.

پاک فطرت با بیان اینکه نمی شود، بازار و قیمت کالاها را دستوری اداره کرد، اظهار کرد: وقتی دامدار برای تأمین خوراک دام، تجهیز وسایل تاسیساتی خود مجبور است که نیاز خود را از بازار آزاد تأمین کند، معلوم است که باید در فروش محصول خود نیز تغییر قیمت ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد اداری دربدنه دولت دلیل وضعیت اقتصادی است/دولتها سواد نداشتند

فساد اداری دربدنه دولت دلیل وضعیت اقتصادی است/دولتها سواد نداشتند