مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-16سياسي

موسسه حقوقی ویژه شکایات قربانیان شبکه های اجتماعی راه اندازی شد


یک موسسه حقوقی آمریکایی برای پیگیری پرونده شکایت قربانیان شبکه های اجتماعی از این شرکت های بزرگ فناوری، اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش؛ بحث مهمی که این روزها مطرح می شود این چالش است که آیا پلتفرم های اجتماعی اقدامات کافی برای رسیدگی به موضوع آزار و اذیت در فضای مجازی را انجام داده اند یا خیر.

اکنون یک شرکت حقوقی به دنبال حل این مشکل است.

متیو برگمن، بنیانگذار مؤسسه برگمن، یک شرکت حقوقی در شهر سیاتل آمریکا، این ماه اعلام کرد که مرکزی حقوقی با هدف حمایت از قربانیان شبکه های اجتماعی تأسیس کرده است.

وی مدعی است که این مرکز اولین مرکزی است که به طور انحصاری و ویژه بر وکالت و نمایندگی خانواده هایی متمرکز شده که کودکان آن ها به نحوهای مختلف از شبکه های اجتماعی آسیب دیده اند.

برگمن طی گفتگویی با وبگاه فوربز، در مورد این ابتکار توضیح داد: در حال حاضر نتایج مخرب فعالیت پلتفرم های معیوب اجتماعی را می توان در نرخ های سرسام آور خودکشی نوجوانان، آمار افسردگی، اضطراب، اختلالات خوردن و خودآزاری مشاهده کرد.

این مؤسسه به دنبال این است که شرکت های بزرگ شبکه های اجتماعی را برای آسیب هایی که به خانواده ها و کودکان آن ها می زند، وادار به پذیرش مسئولیت و پرداخت خسارت کند تا این شرکت ها به مرور برای حفظ منافع اقتصادی خود به دنبال ارائه محصولات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه حقوقی ویژه شکایات قربانیان شبکه های اجتماعی راه اندازی شد

موسسه حقوقی ویژه شکایات قربانیان شبکه های اجتماعی راه اندازی شد