مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-16اجتماعي

40 هزار مترمکعب فاضلاب در استان بوشهر در طبیعت رها می شود


استاندار بوشهر با بیان اینکه حداقل در شبانه روز 40 هزار مترمکعب فاضلاب در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم بدون استفاده و تصفیه در طبیعت رها می شود گفت: - ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با بیان اینکه حداقل در شبانه روز 40 هزار مترمکعب فاضلاب در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم بدون استفاده و تصفیه در طبیعت رها می شود گفت: از رییس سازمان حفاظت محیط زیست تقاضا می شود برای حل این مشکل چاره اندیشی شود.

    احمد محمدی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به مشکل اصلی محیط زیست استان بوشهر پرداخت و اظهار کرد: برای رفع مشکلات زیست محیطی این استان در زمینه آلایندگی و فاضلاب خانگی چاره اندیشی شود.

وی فلر پالایشگاه گازی، نفتی و مجتمع های پتروشیمی در نقاط مختلف استان بوشهر را یکی از مشکلات زیست محیطی دانست و بیان کرد: گازهای فلر شده و مشعل سوزی تأثیر بالایی بر محیط زیست دارند که این مهم در منطقه پارس جنوبی، عسلویه و خارگ بیشتر مشهود است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه فلر صنایع نفتی در خارگ 70 سال است که سوزانده می شود تصریح کرد: با بررسی های انجام شده فلرهای جزیره خارگ اگر جمع آوری شود نیاز استان اصفهان به گاز را تأمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار مترمکعب فاضلاب در استان بوشهر در طبیعت رها می شود

40 هزار مترمکعب فاضلاب در استان بوشهر در طبیعت رها می شود