مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-16اقتصادي

شهرداری اصفهان برای بهره برداری مترو بهارستان همکاری کند


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان گفت: شهرداری اصفهان باید برای راه اندازی مترو بهارستان که دو ایستگاه و پنج کیلومتر مسیر را بر عهده دارد، - همکاری لازم را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص پروژه مترو اصفهان – بهارستان اظهار داشت: سال گذشته 220 میلیارد تومان به این پروژه تخصیص داده شد که 30 درصد بیشتر از کل منابعی بود که توسط دولت طی 10 سال تخصیص داده شده بود.

وی ادامه داد: امروز زیرسازی پروژه مترو بهارستان تقریباً رو به اتمام است، 57 درصد روسازی شده و تنها چند متر اطراف سپاهانشهر اجرای بخش زیرسازی هنوز انجام نشده است.

نیاز به 70 میلیون یورو اعتبار برای بهره برداری از مترو بهارستان مدیرعامل شرکت عمران بهارستان با اشاره به اینکه پروژه هایی مانند مترو هزینه بر است و برای تکمیل آن بعد از روسازی و زیرسازی که از لحاظ اجرایی سخت و زمانبر است وارد تأمین لوازم و تأسیسات و تجهیزات مترو می شویم، اضافه کرد: برآورد ما نیاز به 70 میلیون یورو به منابع برای این بخش است که قرار است بخشی از آن از محل منابع داخلی شرکت عمران شهرهای جدید و بخشی از منابع داخلی شرکت عمران بهارستان تأمین شود، همچنین 700 میلیارد تومان برای اقدامات تکمیلی مترو بهارستان در بحث سخت افزاری در حال هزینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اصفهان برای بهره برداری مترو بهارستان همکاری کند

شهرداری اصفهان برای بهره برداری مترو بهارستان همکاری کند