مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-16سياسي

جامعه قرآنی مطالبه گر ترویج رفتار مومنامه باشد


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه جامعه قرآنی مطالبه گر باشد، گفت: رفتار قرآنی و مومنانه در جامعه گسترش داده شود.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح پنجشنبه در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی و بین المللی تلاوت های مجلسی در قائمشهر با تاکید براینکه تلاوت باید وصل و مقدمه عمل باشد، افزود: رفتارهای قرآنی، زندگی مومنانه باید نتیجه حق تلاوت باشد.

وی تاکید کرد تا مسئولان و حکمرانان نیز باید رفتارهای قرآنی داشته باشند و علاوه براینکه هرچه مردم را به قرآن وصل کنیم، بهتر جواب می دهد.

وی با بیان اینکه حکمرانانی که ترویج قرآن می کنند ولی عملکرد قرآنی در زندگی آنان نباشد، ترویج قرآن محسوب نمی شود، گفت: مردم انتظار دارند تا حکمرانان قرآن باشد.

آیت الله لایینی با اظهار اینکه تلاوت باید همراه عمل و رفتار باشد، گفت: بزرگترین مطالبه گر برای رفتار قرآنی و توسعه فرهنگی قرآنی، جامعه قرآنی باشد.

امام جمعه ساری اظهار امیدواری کرد که قاریان و دست اندرکاران قرآنی در جامعه گسترش کمی و کیفی یابند و هم رفتار قرآنی در سطح حکمرانان و مردم تجلی یابد.

آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز با بیان اینکه از نور قرآن دل ها شاداب می شود، گفت: تلاوت قرآن را نیکو بسازیم و به آن توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه قرآنی مطالبه گر ترویج رفتار مومنامه باشد

جامعه قرآنی مطالبه گر ترویج رفتار مومنامه باشد