مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-16سياسي

ایران در هفته مقاومت یکپارچه حاج قاسمی خواهد شد


فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: ایران در هفته مقاومت یکپارچه حاج قاسمی خواهد شد.

- ، سردار حسین معروفی صبح پنجشنبه در همایش سران ایلات و طوایف معتدمین بزرگان و بسیجیان عشایر جنوب شرق کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم، شهید بزرگ عشایر است و به تک تک عشایر افتخار می کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در طول دوران مجاهدتش ارتباطش با عشایر قطع نشد، افزود: شهید سلیمانی همیشه ارتباط تنگاتنگ با بزرگان و بسیجیان و خانواده های شهدای عشایر داشت و آنها را تکریم می کرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه صحنه های نبرد عشایر در لشکر ثارالله را فراموش نمی کنیم، افزود: امنیت جنوب شرق در کوه های صعب العبور توسط عشایر سیستان و بلوچستان و کرمان تحت امر شهید سلیمانی تأمین می شد.

وی با بیان اینکه لشکر 41 ثارالله متعلق به کرمان نیست بلکه متعلق به جنوب شرق کشور است، افزود: ذائقه امروز مردم نسبت به عشایر در رزم با دشمن بیرونی ذائقه مثبتی است.

حاج قاسم الگوی عملی امروز جهان اسلام سردار معروفی بیان کرد: حاج قاسم الگوی عملی امروز جهان اسلام در مبارزه با استکبار، مردم داری و مردم نوازی و ولایتمداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در هفته مقاومت یکپارچه حاج قاسمی خواهد شد

ایران در هفته مقاومت یکپارچه حاج قاسمی خواهد شد