مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-16ورزشي

مشکلات با سابقه ترین باشگاه خوزستانی در لیگ سه فوتبال کشور


مدیرعامل باشگاه سپاهان نوین ایذه با اشاره به آماده سازی این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ دسته سه کشور، گفت: هنوز نور ورزشگاه تختی ایذه به استانداردهای حداقلی نرسیده و نیاز است اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نگاه ویژه ای نسبت به این مشکل داشته باشد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه سپاهان نوین ایذه با اشاره به آماده سازی این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ دسته سه کشور، گفت: هنوز نور ورزشگاه تختی ایذه به استانداردهای حداقلی نرسیده و نیاز است اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نگاه ویژه ای نسبت به این مشکل داشته باشد.

مجید صیدالی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: باشگاه سپاهان نوین ایذه در حال حاضر باسابقه ترین باشگاه در لیگ دسته سوم کشور با پنج سال حضور متوالی در این رقابت ها است.

در این پنج سال به هر نحوی که بود با تمامی مشکلات در مسابقات شرکت کردیم، در حالی که عدم وجود حامی مالی ثابت یکی از عوامل عدم صعود تیم ما به لیگ دسته دو کشور بود.

وی بیان کرد: البته باید از آقای علی بابا احمدپور مدیر عامل شرکت سینا صنعت ایذه تشکر کنم که در کنار فعالیت در رشته کشتی و کسب عناوین مهم در این رشته، دو سال تمام نیز حامی مالی باشگاه سپاهان ایذه بود و کمک های شایانی به ما داشت ولی متاسفانه عدم حمایت مسئولان شهری باعث شد که او فقط در کشتی فعالیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات با سابقه ترین باشگاه خوزستانی در لیگ سه فوتبال کشور

مشکلات با سابقه ترین باشگاه خوزستانی در لیگ سه فوتبال کشور