مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-16اقتصادي

صنعت گران از سرمایه های پژوهشی برای رشد تولید بهره گیرند


مراکز علمی و پژوهشی فارس را در کشور و منطقه نمونه دانست و گفت: صنعت گران و تولیدکنندگان از سرمایه های پژوهشی استان برای رشد تولید بهره گیرند.

- ایسنا/فارس مراکز علمی و پژوهشی فارس را در کشور و منطقه نمونه دانست و گفت: صنعت گران و تولیدکنندگان از سرمایه های پژوهشی استان برای رشد تولید بهره گیرند.

عبدالعلی کریمی پنج شنبه 25 آذر در آیین قدر دانی از پژوهشگران برتر فارس، مراکز علمی و پژوهشی فارس را در کشور و منطقه نمونه دانست و گفت: از همین رو باید از منابع و سرمایه های عظیم استان برای هرگونه پژوهش در راستای تولید و صنعت بهره برده شود و استانداری فارس نیز با هماهنگی، پشتیبانی و مانع زدایی ها برای ایجاد ارتباط بین مراجع پژوهشی و فناوری با مراکز مهم تولیدی استان گام خواهد برداشت.

او با اشاره به اینکه استان فارس در علم، فرهنگ، هنر و تولید در سطح کشور در قله است، گفت: آمار و اطلاعات موجود گواه این مساله است.

همانگونه که 12 درصد تولیدات کشاورزی در این استان صورت می گیرد و دولت مردمی آیت الله دکتر رییسی با تاسی از مقام معظم رهبری ازموضوعات پژوهشی، علمی و ارتباط بین جامعه علمی و پژوهشی با دستگاه های اجرایی و تولید کنندگان و صنعت گران حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گران از سرمایه های پژوهشی برای رشد تولید بهره گیرند

صنعت گران از سرمایه های پژوهشی برای رشد تولید بهره گیرند