مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-16ورزشي

موفقیت بزرگ در ورزش نابینایان قم / گلبال قم به لیگ دسته اول صعود کرد


تیم گلبال مردان هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قم موفق به کسب مجوز صعود به مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، موفق ترین رشته ورزشی تیمی نابینایان و کم بینایان استان قم که در دهه 1380 و حتی اوایل دهه 1390 موفقیت های متعددی را در عرصه داخلی و بین المللی برای ورزش قم رقم زد، بعد از سال ها به یک موفقیت مهم دست یافت و مجوز صعود به لیگ دسته اول ایران را کسب کرد.

این رشته ورزشی در دهه 1380 به واسطه برخورداری از باشگاه های کشور به یک دستاورد مهم دست یافت و در پایان جدال با حریفان شرکت کننده در این مسابقات مجوز صعود به لیگ دسته اول را به دست آورد.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون نابینایان و کم بینایان، مسابقات قهرمانی گلبال دسته اول و دوم ایران به شکل همزمان برگزار شد و در حالی به کار خود پایان داد که در دسته اول هشت تیم حضور داشتند و پس از انجام 16 رقابت به شکل دوره ای، تیم اردبیل به عنوان قهرمانی رسید، تهران نایب قهرمان شد و همدان در جایگاه سوم ایستاد.

اما در مسابقات لیگ دسته دوم این رشته که با حضور هفت تیم و به شکل دوره ای برگزار شد، تیم فارس در جایگاه نخست قرار گرفت و گلبالیست های قم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدند، در حالی که هیات آذربایجان شرقی رتبه سوم را کسب کرد و بدین ترتیب قم و فارس به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت بزرگ در ورزش نابینایان قم / گلبال قم به لیگ دسته اول صعود کرد

موفقیت بزرگ در ورزش نابینایان قم / گلبال قم به لیگ دسته اول صعود کرد