مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-16سياسي

جوانان پیشرانان اصلی گام دوم انقلاب هستند


قزوین_ رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور با بیان اینکه در گام دوم انقلاب جوانان پیشرانان اصلی حرکت کشور هستند، گفت: جوانان برای حرکت در این مسیر باید شهدا را پیش روی خود قرار دهند.

- سهراب انبارکی در مراسم اجلاسیه 181 شهید حقوقدان استان های قزوین، قم، تهران، البرز و سمنان که پیش از ظهر پنجشنبه در سالن جلسات دادگستری استان قزوین برگزار شد ضمن زنده نگهداشتن یاد شهدا اظهار کرد: برگزاری یادواره ای شهدای حقوق دانان سراسر کشور در سال جاری کلید خورد.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور اذعان کرد: در سال جاری برگزاری 25 یادواره شهدای استانی و 7 اجلاسیه جزو برنامه های ارزشمند و اثرگذار این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه سال آینده به استقبال کنگره شهدای سراسر کشور می رویم عنوان کرد: با توجه به اثرگذاری شهدای حقوقدان در زمان های مختلف دفاع مقدس تا دفاع از حرم ما باید بیشتر به شهدا بپردازیم و پرداختن به مکتب شهدا را به صورت مستمر ادامه دهیم.

این مسئول ابراز کرد: شهدا قهرمان واقعی گام اول انقلاب بودند و از زمان تشکیل انقلاب با دفاع جانانه نقش آفرینی کردند.

وی تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبر ابلاغ شد و این بیانیه گفتمان امامین انقلاب است باید توجه داشت که در بیانیه گام دوم انقلاب شهدا شناسنامه انقلاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان پیشرانان اصلی گام دوم انقلاب هستند

جوانان پیشرانان اصلی گام دوم انقلاب هستند