مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-16حوادث

بازگشت 412 هکتار از اراضی ملی استان اردبیل به بیت المال


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در 8 ماهه سال جاری 412 هکتار از اراضی ملی از متصرفین خلع ید و به بیت المال بازگردانده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود قلی زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با متجاوزین و مخربین عرصه های منابع طبیعی در 8 ماهه سال جاری 412 هکتار از اراضی ملی از متصرفین خلع ید و به بیت المال بازگردانده شده است.

وی افزود: امسال با تلاش شبانه روزی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان و کنترل گلوگاه های قاچاق فرآورده های جنگلی 676 اصله چوب آلات و بیش از 6 تن زغال قاچاق جنگلی کشف و ضبط و 116 باب کوره زغال تخریب شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ادامه داد: حفاظت از منابع طبیعی و مبارزه با قاچاق چوب آلات جنگلی یک وظیفه همگانی و نیازمند همکاری و مشارکت مردمی است.

قلی زاده بیان کرد: از مردم و دوستداران طبیعت درخواست می کنیم در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هرگونه فرآورده های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت طلب، مراتب را به شماره تلفن های رایگان 1504 و 139 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان که به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی بوده، اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 412 هکتار از اراضی ملی استان اردبیل به بیت المال

بازگشت 412 هکتار از اراضی ملی استان اردبیل به بیت المال