مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-16حوادث

کشف 7 کیلو گرم ماده مخدر شیشه در پردیس/اوباش فضای مجازی دستگیر شد


فرمانده انتظامی پردیس از کشف بیش از 7 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از اوباش فضای مجازی که اقدام به انتشار عکس سلاح کرده بود نیز دستگیر شده است.

- ، سرهنگ بهزاد عبدیان پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از کشف بیش از 7 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در پردیس خبر داد و اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلیس پردیس علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پردیس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و اطلاعاتی فشرده و پیچیده شبانه روزی از حضور سوداگر مرگ سابقه دار و حرفه ای باخبر شدند.

وی در ادامه افزود: مأمورین با انجام یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم را در محله ای از بومهن شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی پردیس گفت: به دنبال این موضوع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگی مقام قضایی موفق شدند در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا متهم که از افراد سابقه دار در خصوص پخش مواد مخدر بود می باشد را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های بیشتر مقدار بیش از 7 کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه و سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور چهار چرخ را کشف و ضبط کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 7 کیلو گرم ماده مخدر شیشه در پردیس/اوباش فضای مجازی دستگیر شد

کشف 7 کیلو گرم ماده مخدر شیشه در پردیس/اوباش فضای مجازی دستگیر شد