مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-16ورزشي

رییس فدراسیون بوکس ایران از ورزشکاران عذرخواهی کرد


رییس فدراسیون بوکس از اعضای مجمع انتخاباتی هیئت بوکس و ورزشکاران استان به خاطر اتفاقات رخ داده عذرخواهی کرد.

- در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان اردبیل در سالن اجتماعات رضازاده اردبیل برگزار شد در جمع خبرنگاران ثوری با عذرخواهی از اعضای مجمع اعلام کرد که هیچ گونه بی احترامی به ورزشکاران رشته بوکس این استان انجام نشده و ما حق نداریم که توهین و یا بی احترامی را به ورزشکاران داشته باشیم.

وی ضرورت حل مشکلات ورزشکاران رشته بوکس را یادآور شد و تصریح کرد: ما اعتراضات بدتر از این را در روی رینگ دیده ایم و بر این باوریم که قهرمانان رشته های مختلف ورزشی باید اخلاق و رفتار حسنه را مورد توجه قرار دهند.

رییس فدراسیون بوکس گفت: به هیچ وجه بی احترامی از سوی بنده و یا دبیر فدراسیون انجام نشده ولی معلوم نبود با هدایت چه کسانی اتفاقات ناگوار مجمع هیئت بوکس استان اردبیل رخ داد که ما را در نهایت مظلومیت مورد الفاظ ناشایست قرار دادند.

ثوری افزود: ما در تاری 83 ساله بوکس ایران در سال های اخیر تلاش کردیم تا مدال آوری هایی را برای کشورمان داشته باشیم که از خطه اردبیل نیز فرهاد مرادی ها همراه تیم ملی بودند.

وی راه اندازی این رشته را در قالب نیروهای مسلح، دانشجویان و جامعه کارگری یادآور شد و خاطر نشان کرد: ما از همه استان ها و استعدادهای آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون بوکس ایران از ورزشکاران عذرخواهی کرد

رییس فدراسیون بوکس ایران از ورزشکاران عذرخواهی کرد